Aktualności

Triumf marki Kresto w prestiżowym konkursie

Z przyjemnością informujemy, że Migdały prażone, solone marki Kresto zostały wyróżnione w konkursie organizowanym przez „Magazyn Życie Handlowe”, zdobywając tytuł „Przeboju FMCG 2016”.    

W tym roku odbyła się już 9. edycja plebiscytu „Przeboje FMCG”, która po raz kolejny wyłoniła największe sprzedażowe hity. Do konkursu zgłoszono ponad 400 produktów w 46 kategoriach.
W pierwszym etapie wyłaniania zwycięzców selekcjonerami  byli  przedstawiciele czołowych firm dystrybucyjnych w kraju,  zaś o ostatecznej liście triumfatorów zdecydowali detaliści, których preferencje zbadał instytut badawczy Millward Brown.

Organizatorzy poinformowali, że różnice między produktami, które dotarły do finału, były minimalne, dlatego tym bardziej cieszy fakt, że nasz produkt został doceniony i uhonorowany tak prestiżowym tytułem. Jesteśmy wdzięczni za docenienie naszych prażony i solonych migdałów i zapewniamy, że okazane zaufanie jest dla nas dodatkową motywacją do dalszej pracy nad udoskonalaniem naszej oferty. Oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce 31 maja 2016 roku w restauracji Villa Foksal w Warszawie.  Uroczystą galę poprowadził Tomasz Kammel.

Czytaj dalej


Rodzynki marki Kresto z tytułem „HIT Handlu 2016”!

Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż Rodzynki 200 g marki Kresto zwyciężyły
w swojej kategorii w 15 edycji ogólnopolskiego konkursu „HIT Handlu 2016”.

Laureaci plebiscytu co roku wybierani są przez niezależne grono czytelników (detalistów) miesięcznika „Handel”. Podczas tej edycji, w trakcie telefonicznej ankiety,poproszeni zostali o wskazanie najlepiej sprzedających się produktów w ponad 80 różnych kategoriach.

W kategorii „Bakalie” zwycięzcą zostały Rodzynki 200g marki Kresto, które konsumenci od lat cenią za doskonały smak oraz najwyższą jakość.

Przyznane wyróżnienie jest dowodem zaufania, jakim niezmiennie obdarzają Państwo nasze produkty, dziękujemy za nie i obiecujemy, że w przyszłości wspólnie sięgniemy po jeszcze wiele takich nagród.

Czytaj dalej


Producent oleju rzepakowego Rapso sponsorem programu „Login: Kuchnia 2”

Z przyjemnością informujemy, że firma VOG Polska Sp. z o.o. została oficjalnym sponsorem telewizyjnego show „Login: Kuchnia 2”. Pierwszy odcinek kolejnej odsłony tego wyjątkowego, kulinarnego programu zostanie wyemitowany przez stację TVP HD 15 kwietnia o godzinie 16.55. Ideą produkcji jest sprawdzenie, czy blogerzy kulinarni rzeczywiście potrafią gotować oraz co o ich umiejętnościach myślą zawodowi szefowie kuchni. Potrawy stworzone przez blogerów, technika ich pracy oraz tempo będą bowiem z ukrycia oceniane przez profesjonalnych kucharzy. Każdy z uczestników zmierzy się również z dodatkowym zadaniem, jak np. zmodyfikowanie dania tuż przed podaniem, gdy jeden ze składników zostanie podmieniony na inny. W końcowym starciu finaliści będą rywalizować w przygotowaniu najlepszego deseru. Wśród uczestników zobaczymy m.in.: autorów blogów KuchniaAgaty, Kuchniokracja, Qchenne Inspiracje. W roli profesjonalnych szefów kuchni wystąpią m.in.: Marcin Budynek, Jan Kuroń, Ewa Olejniczak. Gospodarzem show jest Agnieszka Kozak.

Serdecznie zapraszamy do śledzenia programu „Login: Kuchnia 2” wszystkich amatorów kuchennych wyzwań.

Czytaj dalej


Olej marki Rapso triumfatorem prestiżowych konkursów

Nasycenie rynku sprawia, że wyszukanie najbardziej wartościowych produktów w danej kategorii nie jest rzeczą prostą. Ułatwieniem dla konsumentów są  wyniki regularnie przeprowadzanych konkursów, takich jak „Złoty Paragon” czy „Przeboje FMCG”. W tegorocznych edycjach obu plebiscytów wśród laureatów znalazł się olej rzepakowy marki Rapso.

Magazyn „Życie Handlowe” już po raz ósmy zorganizował plebiscyt „Przeboje FMCG”, w którym wyłoniono faworytów rynku ubiegłego roku. Do udziału w konkursie swoje towary zgłaszali producenci, importerzy oraz detaliści. W pierwszym etapie konkursu produkty wybierane były przez jury, składające się z profesjonalistów branży FMCG. Wyroby zakwalifikowane do II etapu ocenione zostały przez samych detalistów, do których dotarli ankieterzy instytutu badawczego. W kategorii Oleje I miejsce zdobył olej rzepakowy marki Rapso.

Wyłoniono także laureatów konkursu „Złoty Paragon 2015 Nagroda Kupców Polskich”, zorganizowanego przez „Hurt & Detal”. Redakcja magazynu zaprezentowała produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w minionym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Decydujący głos należał jednak do czytelników. Wśród wyróżnionych w kategorii Oleje, oliwy znalazł się olej rzepakowy marki Rapso.

Osiągnięcia zdobywane w konkursach branżowych są odzwierciedleniem wysokiego zaufania dla firmy. Olej rzepakowy marki Rapso uznanie rynku zaskarbił sobie m.in. najwyższą jakością i specjalnym sposobem pozyskiwania, który pozwala na zachowanie wartości odżywczych rzepaku, w tym nienasyconych kwasów tłuszczowych i naturalnej witaminy E. Dzięki swojemu neutralnemu smakowi może być on wszechstronnie stosowany w kuchni: do głębokiego smażenia, gotowania, wypieków oraz sałatek.

Czytaj dalej


Firma VOG POLSKA laureatem plebiscytu „Gazele Biznesu”

4 stycznia 2015r. firma VOG Polska została jednym z laureatów prestiżowego plebiscytu organizowanego rok rocznie przez wydawnictwo „Puls Biznesu”. Mowa oczywiście o „Gazelach Biznesu” –  inicjatywie, której przyświecającym celem jest wyłonienie oraz nagrodzenie najprężniej rozwijających się firm. Do statuetki tej nominowane jest grono ściśle wyselekcjonowanych firm  o najwyższej pozycji na rynku. Aby ocena ich działalności była jak najbardziej rzetelna, szczegółowej weryfikacji poddawane są wyniki osiągane na przestrzeni trzech lat poprzedzających przyznawanie nagród. Otrzymana statuetka jest tym cenniejsza, gdyż stanowi nie tylko odzwierciedlenie renomowanej pozycji pośród firm konkurencyjnych. Jest ona zarazem gwarancją niesłabnącego zadowolenia klientów w pełni usatysfakcjonowanych jakością produktów.

      

Czytaj dalej


EUROPEJSKI FESTIWAL KOBIET AKTYWNYCH

8 listopada w Łodzi odbył się I Europejski Festiwal Kobiet Aktywnych. W charakterze sponsora wydarzenia wystąpiła m.in. firma VOG Polska. Festiwal, nad którym honorowy patronat objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Wojewoda Łódzki – p. Jolanta Chełmińska, miał na celu aktywizację zawodową kobiet. Organizatorzy przewidzieli liczne szkolenia, konsultacje oraz panele dyskusyjne dotyczące nie tylko rozwoju osobistego, zawodowego, ale także zdrowia i podróży. Między warsztatami popularni artyści wraz ze znaną z programu Top Chef – Lilianną Filipczak, przygotowywali dania z produktami m.in. marek Rapso, KRESTO, BackMit, Dole. Oprawę muzyczną zapewnił legendarny zespół Trubadurzy.

                                      

Czytaj dalej


KRESTO liderem wg Nielsen

KRESTO jest liderem na rynku orzechów i ziaren łuskanych, niesolonych
Wyniki badania Panelu Handlu Detalicznego w Polsce przeprowadzonego przez Nielsen informują, iż Firma VOG Polska Sp. z o. o., producent marki KRESTO jest liderem na rynku orzechów i ziaren łuskanych, niesolonych, pod względem sprzedaży ilościowej i wartościowej wśród produktów markowych. Dane przedstawione przez firmę Nielsen podają, iż marka KRESTO posiada 10,3% udziału w sprzedaży w kg pod względem wolumenowym i 14,0% udziału w sprzedaży pod względem wartościowym, co plasuje ją na pierwszym miejscu wśród produktów markowych
w przeprowadzonym badaniu.
Powyższe dane uzyskane zostały w przeprowadzonym badaniu wykonanym przez Nielsen, na reprezentatywnej próbie sklepów detalicznych, obejmując sprzedaż ilościową i wartościową w okresie II 2013 – I 2014 w kategorii orzechy i ziarna łuskane, niesolone, na rynku Cała Polska.

KRESTO jest liderem na rynku owoców suszonych
Wyniki badania Panelu Handlu Detalicznego w Polsce przeprowadzonego przez Nielsen informują, iż Firma VOG Polska Sp. z o. o., producent marki KRESTO jest liderem na rynku owoców suszonych, pod względem sprzedaży ilościowej i wartościowej wśród produktów markowych. Dane przedstawione przez firmę Nielsen podają, iż marka KRESTO posiada 8,2% udziału w sprzedaży w kg pod względem wolumenowym i 10,1% udziału w sprzedaży pod względem wartościowym, co plasuje ją na pierwszym miejscu wśród produktów markowych w przeprowadzonym badaniu.
Powyższe dane uzyskane zostały w przeprowadzonym badaniu wykonanym przez Nielsen, na reprezentatywnej próbie sklepów detalicznych, obejmując sprzedaż ilościową i wartościową w okresie II 2013 – I 2014 w kategorii owoce suszone, na rynku Cała Polska


VOG POLSKA Sp. z o.o. HONOROWYM AMBASADOREM MIASTA SKIERNIEWICE

19 lutego 2014r. odbyła się uroczysta gala w związku z 557 rocznicą nadania praw miejskich Skierniewicom. Tradycyjnie już urodziny były okazją do uhonorowania osób zasłużonych dla miasta.
W kategorii firm prestiżowym tytułem Honorowego Ambasadora Miasta Skierniewice odznaczono m.in. firmę VOG Polska.
VIDEO
Czytaj dalej


INWESTYCJA W NOWE CENTRUM LOGISTYCZNE VOG POLSKA

Motto firmy VOG Polska brzmi: „Rozwój poprzez sukces”. W 2009 roku właśnie dzięki odniesionym sukcesom za ponad 32 mln złotych wybudowane zostało nowoczesne centrum logistyczne. Firma zdecydowanie stawia na Skierniewice, jako strategiczny punkt w centrum Polski, optymalny na działalność z siedziby firmy, aby szybko zaopatrzyć wszystkich Klientów.

-> Budowa centrum logistycznego 2008/2009
-> Uroczyste otwarcie centrum logistycznego 2009
-> Broszura na otwarcie centrum logistycznego 2009


IFS

W 2004 firma VOG wdrożyła system HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points) stanowiący dla konsumenta gwarancję wysokiej jakości i bezpieczeństwa naszych produktów. Dodatkowo, wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku, jak również doskonaląc nasz system zarządzania bezpieczeństwem żywności, wdrożyliśmy system oparty na wymaganiach standardu IFS (International Food Standard), w ramach którego każdego roku przeprowadzana jest certyfikacja poświadczająca zgodność z wyznaczonymi normami. Pierwszy pozytywnie zakończony audyt na zgodność z wymaganiami IFS nasza firma przeszła w listopadzie 2011 roku.


Następna strona »