Aktualności | KRESTO liderem wg Nielsen

KRESTO jest liderem na rynku orzechów i ziaren łuskanych, niesolonych
Wyniki badania Panelu Handlu Detalicznego w Polsce przeprowadzonego przez Nielsen informują, iż Firma VOG Polska Sp. z o. o., producent marki KRESTO jest liderem na rynku orzechów i ziaren łuskanych, niesolonych, pod względem sprzedaży ilościowej i wartościowej wśród produktów markowych. Dane przedstawione przez firmę Nielsen podają, iż marka KRESTO posiada 10,3% udziału w sprzedaży w kg pod względem wolumenowym i 14,0% udziału w sprzedaży pod względem wartościowym, co plasuje ją na pierwszym miejscu wśród produktów markowych
w przeprowadzonym badaniu.
Powyższe dane uzyskane zostały w przeprowadzonym badaniu wykonanym przez Nielsen, na reprezentatywnej próbie sklepów detalicznych, obejmując sprzedaż ilościową i wartościową w okresie II 2013 – I 2014 w kategorii orzechy i ziarna łuskane, niesolone, na rynku Cała Polska.

KRESTO jest liderem na rynku owoców suszonych
Wyniki badania Panelu Handlu Detalicznego w Polsce przeprowadzonego przez Nielsen informują, iż Firma VOG Polska Sp. z o. o., producent marki KRESTO jest liderem na rynku owoców suszonych, pod względem sprzedaży ilościowej i wartościowej wśród produktów markowych. Dane przedstawione przez firmę Nielsen podają, iż marka KRESTO posiada 8,2% udziału w sprzedaży w kg pod względem wolumenowym i 10,1% udziału w sprzedaży pod względem wartościowym, co plasuje ją na pierwszym miejscu wśród produktów markowych w przeprowadzonym badaniu.
Powyższe dane uzyskane zostały w przeprowadzonym badaniu wykonanym przez Nielsen, na reprezentatywnej próbie sklepów detalicznych, obejmując sprzedaż ilościową i wartościową w okresie II 2013 – I 2014 w kategorii owoce suszone, na rynku Cała Polska

Wróć