Aktualności | Olej marki Rapso triumfatorem prestiżowych konkursów

Nasycenie rynku sprawia, że wyszukanie najbardziej wartościowych produktów w danej kategorii nie jest rzeczą prostą. Ułatwieniem dla konsumentów są  wyniki regularnie przeprowadzanych konkursów, takich jak „Złoty Paragon” czy „Przeboje FMCG”. W tegorocznych edycjach obu plebiscytów wśród laureatów znalazł się olej rzepakowy marki Rapso.

Magazyn „Życie Handlowe” już po raz ósmy zorganizował plebiscyt „Przeboje FMCG”, w którym wyłoniono faworytów rynku ubiegłego roku. Do udziału w konkursie swoje towary zgłaszali producenci, importerzy oraz detaliści. W pierwszym etapie konkursu produkty wybierane były przez jury, składające się z profesjonalistów branży FMCG. Wyroby zakwalifikowane do II etapu ocenione zostały przez samych detalistów, do których dotarli ankieterzy instytutu badawczego. W kategorii Oleje I miejsce zdobył olej rzepakowy marki Rapso.

Wyłoniono także laureatów konkursu „Złoty Paragon 2015 Nagroda Kupców Polskich”, zorganizowanego przez „Hurt & Detal”. Redakcja magazynu zaprezentowała produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w minionym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Decydujący głos należał jednak do czytelników. Wśród wyróżnionych w kategorii Oleje, oliwy znalazł się olej rzepakowy marki Rapso.

Osiągnięcia zdobywane w konkursach branżowych są odzwierciedleniem wysokiego zaufania dla firmy. Olej rzepakowy marki Rapso uznanie rynku zaskarbił sobie m.in. najwyższą jakością i specjalnym sposobem pozyskiwania, który pozwala na zachowanie wartości odżywczych rzepaku, w tym nienasyconych kwasów tłuszczowych i naturalnej witaminy E. Dzięki swojemu neutralnemu smakowi może być on wszechstronnie stosowany w kuchni: do głębokiego smażenia, gotowania, wypieków oraz sałatek.

ZlotyParagon_2015przebojowy-produkt-2015-ok

Wróć