Masz przed sobą pełen wyzwań dzień? Co powiesz na turboenergetyczną owsiankę? Dzięki dodatkowi nasion chia oraz mieszanki KRESTO MIX BAKALII, czyli chrupiących orzechów nerkowca, słodkich kostek daktyli i delikatnych migdałowych płatków, zyskasz niezwykle pożywne śniadanie i dobrą energię na kolejne godziny!

Składniki (2 porcje):

  • 300 ml wody
  • 300 ml mleka krowiego lub napoju roślinnego
  • 7 płaskich łyżek płatków owsianych
  • 1 łyżka nasion chia
  • 1 banan
  • garść malin
  • garść jagód
  • garść KRESTO MIX bakalii z nerkowcem

Wykonanie:

  1. Wieczorem do garnka wlej wodę z mlekiem, wsyp płatki owsiane i nasiona chia. Całość wstaw na całą noc do lodówki.
  2. Rano zagotuj owsiankę, aż zgęstnieje, a płatki namiękną. Jeśli lubisz wersję bardziej lejącą, dodaj więcej wody.
  3. Przełóż owsiankę do miseczek, a na wierzchu ułóż ulubione owoce. Jeśli owsianka będzie gorąca, a postanowisz użyć mrożonych owoców, po zmieszaniu obu składników danie będzie miało temperaturę idealną do jedzenia. W przypadku użycia świeżych owoców owsiankę trzeba będzie odrobinę ostudzić.
  4. Całość posyp KRESTO MIXEM bakalii z nerkowcem.

Smacznego!

Podobne przepisy
Owsianka pod pierzynką

Masz przed sobą pełen wyzwań dzień? Co powiesz na turboenergetyczną owsiankę? Dzięki dodatkowi nasion chia oraz mieszanki KRESTO MIX BAKALII, czyli chrupiących orzechów nerkowca, słodkich kostek daktyli i delikatnych migdałowych płatków, zyskasz niezwykle pożywne śniadanie i dobrą energię na kolejne godziny!

Owsianka w wersji FIT

Masz przed sobą pełen wyzwań dzień? Co powiesz na turboenergetyczną owsiankę? Dzięki dodatkowi nasion chia oraz mieszanki KRESTO MIX BAKALII, czyli chrupiących orzechów nerkowca, słodkich kostek daktyli i delikatnych migdałowych płatków, zyskasz niezwykle pożywne śniadanie i dobrą energię na kolejne godziny!